tiistai 14. kesäkuuta 2011

ARJ-kalenterin päivitys minun vastuullani

ARJ-kalenterin päivitys on nykyään minun vastuullani, sillä Jasny ei ehdi hommaa hoitaa. Päivitysvastuu siirtyi minulle viime viikonloppuna, mutta ikävä kyllä olin juuri silloin pahassa flunssassa. Nyt alan olla jo parantunut, joten kalenteri alkaa pyöriä normaaliin tahtiin.

Haluan nyt vielä kerran täälläkin pahoitella sitä, että kalenteri oli lähes kuukauden päivittämättä. Itse en ollut tietoinen siitä, että viime päivityksestä oli jo näin pitkään. Nyt pyrin kuitenkin tarkistamaan kalenterin mailin päivittäin.


Kalenterin sähköpostin kanssa on ilmennyt ongelmia, sillä eräs monta päivää sitten lähetetty viesti ei ollut tullut perille ollenkaan. Lisäsinkin tästä jo kalenterin puolelle ilmoituksen, että mikäli vastausta ei kolmeen päivään kuulu niin ottakaa yhteyttä minuun. Tällaisia yksittäistapauksia meinaa olla joka sähköpostin kanssa, mutta mikäli näitä esiintyy yhtään enempää niin sähköposti menee vaihtoon.

Anomuksiin tulee aina vastaus, oli kutsu sitten hyväksytty tai hylätty. Tuloksiin en vastaa jos kaikki on ok, mutta mikäli kalenteriin ei ilmesty tulosten kohdalle rastia seuraavan päivityksen yhteydessä niin kannattaa ottaa yhteyttä minun mailiini.

Ei kommentteja: